Hello May

Helt ärligt väntade jag inte att det första jag skulle se igår skulle vara snö. Glad första maj liksom? Som tur smälte snön bort direkt när solen dök upp. Så på kvällen var jag på betydligt bättre humör. Lotta sov över här förresten, det var ju ett tag hon gjorde det så det var riktigt kul. Idag gick allt så himla snabbt men jag har hunnit göra en del saker t.ex förbereda mig inför imorgon. Nu måste jag avsluta eftersom har fortfarande massor att göra före jag ger mig av till Linn. Kommer sova över där ikväll och imorgon drar vi till Stockholm. Hur taggad tror ni jag är! :)
Kunde inte motstå frestelsen av att äta ute idag när vädret är så fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0