Funderingar kring bloggen

Nu är det så här att Emma tvingar mig att blogga. Först sa jag nej men sedan beslöt jag mig för att ändå göra det.
Som ni har säkert märkt har jag inte bloggat under senaste tiden. Tänker säga som det är, jag vill inte blogga. Själva bloggen börjar ju bli liite gammal. Jag menar jag har haft den sedan 2011, haha. Jag är även trött på bloggens utseende men jag orkar inte göra något åt det. Jag är även trött att ha brist på inspiration. Men mest av allt är jag trött på mitt spåk. Jag stavar fel nästan i varenda inlägg och de inlägg som är felfria är det säkert på grund av att de innehåller bara bilder. Dock tycker jag egentligen att jag borde inte klaga. Det är ju mitt eget fel att jag inte gör något åt det.
 
Jag vet ej hur det blir med bloggen nu. Kommer antagligen blogga som vanligt, 1-2 gånger i veckan eller blogga ännu mer sällan eller kanske plötsligt få jätte mycket idéer och börja blogga varje dag, haha. Vem vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0