Bilder från veckan

 
Haha gillar att alla bilder har nåt med mat att göra. Den här veckan var en bra vecka. Firade Valborg med tjejerna (3:e bilden). På 1 maj var vi ju lediga (2:a bilden). På torsdag hade jag en lång dansträning och sedan tog jag ett avkoplande bad i vårt bubbelbadkar (4:e bilden). Det var precis vad jag behövde just då. På fredag var jag på dansträning igen och sedan stressa jag till en trevlig tjejmiddag där vi firade Carros födelsedag (1:a bilden).
 
Snart kommer ni säkert märkta att jag började skriva även på ryska i det senaste inlägget. Det kommer vara bara ett test, så vi får se om jag gör det i fortsättningen också. Det skulle vara kul om mina kompisar som talar ryska skulle också kunna läsa min blogg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0