en och en halv vecka på Åland

De dagarna som jag har varit här sedan jag kommit från Kiev har varit bra dock kanske lite lata. Fast när jag tänker efter har jag hunnit göra ändå ganska mycket. :) Var ute och åt middag på Dinos med Linn, så gott. Förra söndag var jag på Emmas konfirmation :) För några dagar sedan var jag på bio och såg nya zombiefilmen World War Z. Ärligt talat är jag ingen fanatiker av zombie filmer och allt som har med dem att göra men den här filmen har varit bra. 
 
Igår missa jag Rock off på grund av att jag var barnvakt men idag ska jag dit. Kvällen kommer börja med middag hos farmor sedan sticker jag till stan och ser på Nause :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0