on the beach/Dagens outfit


Dagens klädval
Jeans jacka- Only| Linne: OGGI| Shorts- OGGI| Sandaller- från Ukraina| Solglasögön- från Ukraina
Tack Emma för bilder! Btw första bilden är från Emmas blogg.

Idag har det varit riktigt varmt. Jag och Emma var på stranden och solade. Åh vad det varmt. Tyvärr vågade jag inte ta första dopp. Men det får bli nån annan dag. Jag har ju hela sommar framför mig. :)

Imorgon blir det inte nån uppdatering. Om allt går som det ska, far jag med min mamma till Sverige över en dag. Det var faktiskt länge sen jag var i Sverige. Ser framemot att fara dit. :)
Vi hörs på torsdag!♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Den första bilden är min, du kan inte ta utan att skriva det. ._.

2012-06-18 @ 18:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0