sista augusti och så regnar det, typiskt

Älskar min nya oversize kofta som är från River Island, som jag har köpt ganska nyligen. Den är lång, varm och såå mysig. Nu när det blev lite kallare här så kan jag använde den. Överlag tycker jag att höstkläder är mysiga, sköna och snygga är de också.
Så här såg jag ut idag. :)

 
Kofta - River Island | Linne - H&M | Shorts - Pull&Bear | Strumpbyxor - vet ej | Ring - present
 
Äntligen fredag, har kommit just från dans och ikväll ska jag + några tjejer sova över hos Emma. Kommer bli  säkert jättekul. Ha en bra fredagkväll ni med! :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Gud så fin du är! Puss

Svar: Åh tack, du är fin du med! Puss
Diana Taburno

2012-09-02 @ 19:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0