SUMMER in my ♥

Nu är sommaren slut, det är redan 4 september.
Sommar 2011 va helt undebart måst jag säga, men den är säkert bästa hittills eller jag vet inte alla sommar varit bra svårt att säga.

Mitt sommar i text. (Allt kommer i rätt ordning)

Juni

Skolavslutning, SOMMARLOV♥

Mamma fyller år samma dag som skolavslutnig↑


Båttur med Becka, Lotta, Freddy, Basse o Tobbe, f1 kul :)(Beckas bilder)

Minigolfen med Linn o Matilda :)

Jenny sover över hos mig :)

Regn bilder med Emma!(Emmas bilder)

Midsommar, god midsommars middag hos Emma, sover hos Emma oxå, kul natt :D
Övriga bilder från Juni


Juli


I början av Juli for till Kiev(Ukraina). Va där ca 3-4 veckor. Träffade folk som jag saknade otroligt mycket, sköna dagar på stugan, shopping, stan, vattenland med dom finaste, min morfar fyllde 70 och mycket mycket mer.


Rock off 2011, va verkligen jättekul, bra artister, trevlig folk osv. Först ångrade jag mig att jag köpte 3-dagars pass ist för alla dagar. Men jag misade 4 dagar för att jag va i Ukraina och va oxå sen på Minnas stuga så till slut ångrade jag mig inte alls :) 

2 dagar på minnas stuga :) va helt undebara vi badade eh jag tapade ens räkning, sov över där, badade bastu och mer♥
Andra bilder från Juli


Augusti

I börja av månaden lite släkt kommer och hälsar på ca 5 dagar.

Piknik med Linn :) heh

Skolan börjar


Sover hos Emma med andra tjejer :) Jättekul.


Möckelö med Emma :D
Övriga bilder från Augusti




Kommentarer
Postat av: E m m a E n g q v i s t - Fotoblogg ♥

Fint inlägg! :') <3

2011-09-04 @ 13:27:13
URL: http://piczoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0