Gästblogg!

Hejsan hejsan! Jag heter Emma, och är 13 år (Min blogg --> www.piczoom.blogg.se). Jag är Dianas vän/bästavän. Jag kan ju hennes lösenord till bloggen, och hon tillät mej göra en gästbloggsinlägg för att hon inte skulle uppdatera idag! :') Jamen, idag ska jag vara med Diana. Hon och jag pratade i sex minuter på telefon. Haha, vi pratar Alltid över fem minuter!
Förresten, så tycker jag att Dianas header är väldigt snygg. Måste vara ett proffs som gjort den! Eheheh.. :3
Men nog pratat, nu till det viktiga --> Jag äälskar att fota, så här är några bilder jag tagit:

Den på mig är vid ett akvarium. Pappa har fotat den, resten har jag fotat!
OBS alla bilder som jag nu lagt ut här är fotade utav mig! Ingen annan.

Hoppas ni är nöjda nu! :) Som sagt, min blogg --> www.piczoom.blogg.se
Puss
/Emma






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0