throwback thursday - 5 underbara minuter(sommaren 2013)

Att simma med delfiner är en av de sakerna som jag har aldrig gjort före 2013. Roligt var det, verkligeen. Tack så mycket mormor och morfar! Tycker att en sådan grej borde alla testa någon gång. Speciellt de personer som tycker om djur skulle älska det.
 
Jag minns tre saker från denna stund:
1. Delfinernas skinn kändes typ lite som gummi.
2. Oj, vad rädd jag var att göra delfinen illa. Jag trodde att jag skulle bryta dens ben eller något.
3. Det fanns en sak som gjorde att jag kunde inte njuta till 100. Jag var vääldigt osmart och hade på mig en bandeau bikini. När delfinen förde mig fram(oj det måste vara tungt) åkte min överdel ner hela jävla tiden.
 
Delfiner är otroligt positiva och söta djur. Det är en underbar upplevelse att simma med dem. Om du får chansen så gör det. Tror inte att du kommer ångra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0