Rock off 2012

Är så himla glad att jag fick gå på Rock off flera dagar än jag hade tänkt sig. Jag menar Rockoff festival är någonting som man vill inte missa. Igår såg vi på Rebecca och Fiona och de var nog helt bra. Nu ska jag äta, byta om sedan far jag till Minna och fixa mig med några tjejer. :)
Artister
20.7 - Rebecca & Fiona, BYZ
21.7 - Dead by April, Maskinen, Pandora & X3M
22.7 - Loreen, Broken Door
23.7 - Veronica Maggio
24.7 - Den Svenska Björnstammen, Lillasyster
25.7 - Magnus Uggla, Norlie & KKV
26.7 - Timbuktu & Damn
27.7 - Adrian Lux, Panetoz
28.7 - A Tribute to Queen, Mange Makers
 
Eftersom jag snart reser bort är det bara tre första dagar som gäller för mig. :)
Idag var jag och fikat med Minna och Ikväll blir det Maskinen, Pandora och Dead by April.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0