Last saturday

Några bilder från förra lördagen då Mellis och Carro hade tjejmiddag. Jag är lite sen med bilder ibland, okej mer än ibland.
 
Början av den här veckan hade varit så stressigt, prov, dansgala, min systers födelsdag m.m. Men på torsdagen börja jag slappna av lite efter att jag skrev mitt sista prov i grundskolan som för övrigt gick skit. Tycker iaf att det är väldigt skönt med helg nu. Igår så var jag en sväng via ÅMI för att gå på examen. Det är typ en sådan examen som det går i princip inte att blir underkänd. Så förstår inte ens varför det heter så då. Efter det var jag barnvakt en liten stund och idag for jag till ateljén där vi förberedde oss inför imorgon. Nu ska jag städa klart och fara till Lotta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0