De senaste dagarna

Skolan håller på att ta slut. Vi gör bokstavligen ingenting som har med vanliga skoluppgifter att göra. I onsdags hade vi en sportdag. Jag valde curling. Roligt att testa på något nytt dock mindre roligt att få ytterligare en till bekräftelse om min klumpighet. Jag föll på isen, såklart. En vecka före skolavslutningen, såklart. Lyckades skrapa upp lite mitt ansikte och få blåmärke på knäna men annars var det kul. De senaste två dagar då vi hade lov har jag börjat jobba. Hittills har jag tyckte om det. :)
Två bilder från onsdagen
 
Nu ska jag ta en joggingtur och sedan är jag bjuden på en studenfest. Har aldrig varit på en sådan så det blir kul att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0