sweet sixteen

Förra veckan måste vara en av de mest händelsrikaste veckor på hela hösten. Först och främst hade vi prao(tänkte kanske skriva mera om det senare). Mitt på veckan fyllde jag år. Vilken tur att vi hade prao då, så att jag slapp lektioner, prov och läxor på min egen födelsdag. Kan inte klaga!
Ja, som sagt dagen började på Ålandstidningen. När det var dags för lunch, gick jag och Emma till Svarta katten och åt. På kvällen hade jag en släktmiddag. Sedan klockan åtta så terroringer Lotta mig och säger att jag ska till bion med henne och Emma. Haha, där fick jag stress! Eftersom jag måsta tända ljus, blåsa ut ljus, byta om och självklart hinna ta mig dit. Jag ångrar verkligen inte att jag gick med på deras förslag, för att filmen Catching fire var hur bra som helst!


På lördag, alltså i helgen bjöd jag lite tjejer till mig. Till huvudrätt lagade jag enchiladas och till efterrätt åt vi en tårta, som Emma och Lotta hjälpte hjälpte mig med. Där vid tio, gick vi ut med massa filtar och satte oss på studsmattan. Lite kallt var det ibland men ändå mysigt. Ja och sedan fick jag också riktigt fina presenter både på onsdag och på lördag. Tack så mycket alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0