skolan igen

Skolans lektioner börjades i måndags och det finns faktiskt en sak som är bra med det. Det är att få börja träna igen. Jag var riktigt lat hela jullovet men på sätt och vis var det till och med bra för att jag lätt musklerna läka.



Just nu håller jag på med att kopiera alla mina bilder från vår datorn till min laptop. Jag är långt ifrån klar, det kommer nog ta lite tid men får fortsätta imorgon. Trodde verkligen inte att jag har så många bilder, vissa av bilderna är så himla önödiga men jag vill ändå inte ta bort dem dock förstår jag att lite måste jag nog rensa. Ovanför texten ser ni några av bilder som jag håller på att kopierar just nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0