shopping in Ukraine


Spetströja från Zara

Klänning från Pull&Bear
 
Shortsen från Pull&Bear
 

Skinnjacka från Pull&Bear
 
Stickat tröja från Tally Weijl
 
Ring från Six
 
Mörkblåa Converse

Kofta från River Island
 
De här saker+en vinterjacka(visar när det är mera aktuellt) och underkläder det var ungefär det jag har köpt i Ukraina, är sjukt nöjd med allt. Shopping i Kiev är kanske inte lika bra som i Stockholm men fortfarande 1000 gånger bättre än här, på Åland. Ni kanske undrar varför har jag inte köpt någonting från H&M men det beror på att den här butiken har inte hunnit komma till Ukraina, tack lov. För att annars skulle över hälften av kläderna komma därifrån.:) Det som jag tycker är bra med shoppingen i Kiev är att man får reda på massa nya butiker t.ex. Pull&Bear och River Island som jag tycker har otroligt fina kläder.
 

Kommentarer
Postat av: Eleni

Snygga grejer du köpt!
Kika gärna in hos mig :)

Gör bloglovinbyten, säg bara till i bloggen :)

2012-10-05 @ 17:15:38
URL: http://www.minendo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0