lite om min dag

Hej, idag var jag i skolan från 9 till 14. För en gångs skull gick lektionerna ganska snabbt. Efter skolan for jag till stan med min vän Linn.(hon gästblogga här idag, kolla längre ner↓) Vi letade efter ett linne till henne och senare vi båda köpte ett par lösögönfransar från Depend till dansuppvisningen. När vi va klara och köpte allt som var planerad, gick jag och Linn till mig. Här vi åt lite, dansade och pratade såklart. :)
På kvällen gick jag en kort promenad, så bra att det är ljust länge på kvällen nu.
Hade en bra dag och jag avslutar den med lite pluggning på finska ord. Mindre kul men verkligen behövs.

Lösögöfransar som jag köpte till dansuppvisning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0