Stockholm, i love you


För några dagar sen var jag i Stockholm. Jag tycker att Stockholm är väldigt fin stad, iaf för det mesta.
Först va vi till national museet. Det tog en timme att gå dit för att först hade vi inte nån karta. Smarta vi är. :)
Efter två timmar tittande på alla tavlor, skulpturer m.m blev jag nästa yr. :) Sedan tog jag och mamma en paus på cafeet. Vi hade tyvärr inte så mycket tid för shopping. Men lite shopping blev det iaf. Hann bara gå till H&M och Gina tricot. H&M var så enormt och trots att jag hade lagom med tid där, så kunde jag inte hitta nåt. Jag blev bara stressad av att se så många kläder men jag hade en riktigt bra dag. Vill dit igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0