Ett bra tag sen

Som ni har säkert märkt uppdatering var verkligen sämst men jag kan skylla på att vi hade inte nån internet på 5 dagar. Jag har haft riktigt kul på de här senaste dagar. Linn sov över hos mig i söndags och det var verkligen jättekul. Vi bl.a. såg på filmer, dansade, badade och gjorde helt konstiga saker, hihi :))
Gamla bilder på mig och två vänner som jag har umgåts med de senaste dagar. :)
 
Idag då hade jag en undebar dag. Jag följde med Emma och hennes familj+deras gäster till Rödhamn med deras båt. Jag älskade att åka båt, det beror kanske på att jag brukar inte åka båt så ofta. Vi åt god lunch där och jag och Emma tog ett dopp också. Det va lite kalt. Dagen kändes vara jättelång för att jag vaknade halv tio och det kändes bra att jag sov inte bort hela dagen. :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch vad heeeemsk bild! Ser hemsk ut :(

2012-07-22 @ 10:24:34
URL: http://piczoom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0