i ukr 12

Nu har jag varit hemma mer än en vecka.  Vill till Ukraina igen, bara 9 månader kvar. :) Visst saknar jag Kiev men jag skulle inte vela flytta tillbaks. Verkligen inte.
Som sagt hade jag jätteroliga veckor där, hade bl.a. varit på bio, teatr, träfat vänner&släkt, varit på stugor och även lite shopping blev det också, hihi. :)


1.Jag och lillesyster 2,3,4 sköna dagar på stugan 5.Lunch 6.Lilla jag 7.Veronika åker tåg 8.På färjan 8,9 I centrum

Har inte bloggat på några dagar, hehe. Dagar går fort och snart är det redan första september. De senaste tiden som jag har inte bloggat, har jag dansat, träffat vänner, joggat och idag var jag och Emma på stan och kollade på volleyboll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0