Uppdatering by Emma!

Sorry Diana, jag vet att jag bloggar för mycket på din blogg, men nu måste du uppdatera, seriöst.
Igår var jag med Diana, haha. Vi gick runt i stan, stan och stan. Men det var mys :) Ao. Här får ni lite bilder från igår, som jag inte ens satt ut på min egna blogg! Ni får alltså en förhandstitt ;)
(Dock är dessa oredigerade. På min blogg, kommer de antagligen att vara en aning redigerade (: )
Sötaste Diana på bild! :) Hm, nu väntar jag.. eller nej. Men jag ska typ hjälpa Sessan idag med hennes Samhällaprov, och ikväll ska jag till Diana --> Föräldrafritt! --> Jag ska sova över! :D --> Ingen sömn.. :c

Puss och Kram, AVSLUTARMEDENSTORFETLÄNKTILLMINBLOGG<--MIN BLOGG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0