Lite om mig :)

Eftersom jag gjorde en ny blogg så måste jag skiva lite fakta om mig...♥

Lite om mig:
Namn
: Diana Taburno
Född: november 1997
Bor: på Åland
Födelsort: Kiev
Längd: lite över 165 cm
Ögönfärg: blågråa
Hårfärg: brun
Hoppy: Dans

Favorit
Favorit bok: vet inte men typ långa långa böcker som t.ex twilight
Favorit mat: förut va det pizza :O men nu är jag osäker på det.
Favorit film: ojoj det va en svår fråga, men jag gillar filmer som man kan gråta i, t.ex The notebook, Titanic med flera. ;)
Favorit sångare/sångerska: har inte nån favorit men gillar ganska många
Favorit skådespelare: tycker om många men mest om Angelina Jolie, Johny Depp, Amanda Seyfried, Kristen Stewart o flera.
Favorit tv-program: ingen, ganska konstigt men jag nästan aldrig ser på tv.

En bild på mig:


Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0