AWESOME day!

Hejsan. Det va helt underbart på Dream Island (så hette vattenlandet):) idag. Såklart skulle det va inte lika kul om Nasya och Sandra skulle inte komma med.
Rutschbanor(det fanns 15) va nog bra men dom va inte så läskiga som jag ville. Jag tycker att man kunde göra läskigare. Design på vattenlandet va nog för bra allt är riktigt fint. Jag tyckte om att det fanns lite djur som man kunde titta på :) Det fanns fiskar, krokodil,(eller jag tror iaf det) och mer. Tyckte jättemycket om baren som va i vatten. Så fint ljus där. Haha vi ville dricka nåt men insåg att det va inte möjligt för att killar som jobbade där spillde massa vatten på oss.
Det va massa mer saker t.ex. bassäng med stora vågor och annat skoj. Jag rekommenderar gå dit men det är ganska långt ca 2000 km från Åland. 
Ój oj gud va mycket jag skev, grattis till er som har läst allt.

Som jag har skrivit i förra inlägg så kunde man inte fota där med egen kamera och det sög :(


Dream Island´(vattenland)  ´Bilder källa:http://gazeta.ua/articles/life-photo/390671/16#photo, www.gazeta.ua 


Nu ska jag sova PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0