4 Juli redan :O

Hej bloggen ! :)
Jag åt just frukost kl halv 2 ska jag träffa en kompis och vi ska kanske gå på bio eller nåt liknande. :)

Jag gillar att resa hit med bilen men i slutet blir det ganska jobbigt.
1 juli
Kl halv ett for vi(jag o min familj) med färjan till Talinn och kl 10 va vi framme. På kvällen va vi redan i Vilnius(Litauen) där sov vi på ett hotel. Hotelet va helt ok. A just ja på kvällen hade vi lite tid och då åt på en bra resturang :)

2 Juli
Vi åkte tidigt på morgonen från Litauens huvudstad, vägen var lång, kl halv 1 på natten den 3 juli kom vi till Kiev.

ca 1400 körde vi från Tallin till Kiev.

Lite bilder

Vilnius↑


Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

tack så mycket diana :D

2011-07-04 @ 11:58:25
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0