ÖHS

Idag är det första skoldag i sjuan, alltså slut på det roliga. Min sommar har verkligen va jättebra. Fina minnen♥ Hmm va ska jag säga om ÖHS.. ja maten va inte så där jättebra men helt okej, skolan är risig. Har ganska chill schema :D börjar kl 8 bara 2 dagar i veckan :) Efter skolan va på stan med några men ikv kommer jag bara ta det lungt, det behövs verkligen. Imorgon har jag många planer t.ex måste direkt efter skolan köpa en present, sedan blir det dans :D och efter, sova hos Emma med några andra tjejer :D Kul det kommer bli

Bilden är från Rock off 2011 !


Kommentarer
Postat av: Cajsa Tapper - fotoblogg

sv: Taack du!! :D

2011-08-18 @ 20:04:25
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0