New


Parfym från Yves Rocher, balsam"Olive Line" och styling spray från "TRESemme".
Allt det här har jag köpt förra veckan, är speciellt jättenöjd med värmeskyddande spray från TRESemme.
Emma tipsa mig den. Tips, Tips, Tips.
Andra saker är väl oxå bra fast balsam från "Olive Line" är inte så bra.

Gissa vilken sminkprodukt blir kanske min nästa köp?!
Mineralpuder!

Har läst massor om mineralpuder idag. Visst är den dyrare än vanlig puder men jag tror att det är värd.
Mineraslpuder är gjorda av naturliga ämnen och kan vara faktiskt bra för huden.
Om du en en sån mineralpuder, skriv gärna vilken du har, vad heter den och va du tycker om den. :)

Kommentera, behöver verkligen tips!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag har haft mineralpuder, minns inte varifrån, men det är jättebra! <3 (;

2011-08-09 @ 08:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0