After all these years? -Always.

10 years with Harry Potter
Några veckor sen när jag va fortfarande i Kiev, kunde jag absolut inte missa sista filmen av Harry Potter.När jag va 9 år tyckte jag att dom va tråkiga men min åsikt ändrades om några år insåg att dom va jättebra. Jag längtade verkligen för att se "Harry Potter och dödsrelikerna del 2".
Filmen va verkligen jättejätte bra. Alla skådespelare(eller nästan alla) spelade på topp. Kan inte missa chansen att nämna Helena Bonham Carter hennes skådespel va verkligen jättebra i alla Harry Potter filmer som hon va med. 
Mina favorita scener i filmen är Snapes minne(jag nästan grät), strid i Hogwards, strid mellan Harry och Voldemort,alla scener med Neville och mer.
Om Rons och Hermione kyss kan jag säga att den va helt okej men man såg bra Rons rygg. Haha. Trots att den filmen skulle vara sårlig så fanns det oxå bra skämtar som man kunde inte låta bli att skratta.
A justa Golden Trio, Harry, Hermione och Ron spelade sjukt bra.
10 av 10

Känns sorligt att det kommer inga mer filmer. :( 
Vad tycker ni själva om filmerna? Skulle va kul att veta.

Favorita klipp som fansen har gjort :D dom är sjukt duktiga.  


Se sista minuten↑



The End!

Kommentarer
Postat av: siri

tack diana, så snäll är du :)

2011-08-06 @ 20:01:01
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0